טל' 03-5227435
תל אביב רח' אבן גבירול 101
מעבדת חומרה ותוכנה למחשבים ניידים

תיקון מסכי מחשב נייד

מגוון התירוצים לכך שמסך המחשב הנייד התקלקל יכולים בקלות למלא ספר. השימוש האדיר שעושים אנשים בכל הגילאים ומכל התחומים במחשבים ניידים גורם לא פעם לאירועים ותקלות המזיקים למסך המחשב ומשביתים אותו. רוצים דוגמאות? קפה שנשפך על המסך, כדור שנזרק ברחבי החדר ושבר את המסך, נפילה של המחשב שגרמה לחלקים מן המסך להיות חשוכים לנצח, שכחה של המחשב בשמש וגרימת נזק בלתי הפיך למסך שלו ועוד כהנה וכהנה תירוצים מסוגים שונים.

 

נשפך? נפל? נשבר? אל תחשבו פעמיים, התקשרו אל נאור מעבדות - תיקון מסכי מחשבים ניידים וקבלו שירות איתור ואבחון תקלה ראשוני – חינם!   

חייגו עכשיו: 03-5225349

 

תיקון מסך מחשב נייד – האם זה אפשרי?

אפשרי בהחלט. לא כל תקלה גוררת החלפה של מסך המחשב שלכם. ישנן לא מעט תקלות המאפשרות לבצע תיקון מסך מחשב נייד שיחזיר אותו לפעילות מלאה. לא פעם מדובר בבעיית חשמל, חיבור לגוף המחשב או בעיית תוכנה. זכרו – לא כל מסך שחור הוא מסך הרוס. אם אירעה תקלה והמסך אינו עובד חפשו מעבדה מקצועית המבצעת תיקון מסכי מחשב נייד.

 

תיקון מסך מחשב, נייד מחיר וכדאיות

נשאלת השאלה, האם כדאי לי לתקן את מסך המחשב או שמא העלות של התיקון תעלה יותר מאשר רכישה של מחשב חדש? התשובה טמונה המעבדה אליה אתם פונים. מעבדה מקצועית תדע לאתר תקלה ברת תיקון ולבצע אותו ולחסוך לכם את הצורך בהחלפת המסך בעלות יקרה יחסית שהופכת את התיקון ללא כדאי.

 

כשמדובר בביצוע תיקון מסך מחשב נייד מחיר ריאלי יתחשב בסוג המחשב, גילו, הדגם והשווי שלו כיום. שירות תיקוני שמבצע את הבדיקה הראשונית ללא עלות יחסוך לכם את ההתלבטות. ואולי תוכלו להמשיך וליהנות מהמחשב שלכם לאורך תקופה ארוכה.

 

תיקון מסך מחשב נייד מחיר

 

נאור מעבדות, מעבדה לתיקון מסך מחשב נייד – לשרותכם!

אל תתפתו לרכוש מסך חשב חדש ללא בדיקה מוקדמת, אנו בנאור מעבדות מעמידים לרשותכם את הצוות המקצועי לאיתור, אבחון וטיפול שיזהה מיד את התקלה במסך המחשב שלכם ויציע לכם שירות תיקונים או החלפה במידת הצורך בלבד.

 

מעוניינים לקבל ייעוץ או לתקן את מסך המחשב באופן מיידי? התקשרו

למספר  03-5227435 או למספר 03-5225349 ונשמח לעזור.

בדיקת האיתור והאבחון למסך המחשב שלכם – חינם!

 

נאור מעבדות, תיקוני מסכי מחשב נייד ממוקמת לנוחיותכם בלב תל אביב, ברחוב אבן גבירול 101. המעבדה פתוחה בכל יום מהשעה 09:00 ועד 18:00 בערב - ברצף.

 

 

 

לייבסיטי - בניית אתרים