טל' 03-5227435
תל אביב רח' אבן גבירול 101
מעבדת חומרה ותוכנה למחשבים ניידים

מעבדת מחשבים ניידים

נותני שירות איכותיים הם מצרך מבוקש בחייו של כל אחד ואחד מאיתנו, אך לצערנו הם נדירים מאד. בדיוק כמו רופא שיניים עדין או מוסכניק מעולה גם מעבדת מחשבים ניידים היא אוצר של ממש, איך תדעו שמצאת מעבדת מחשבים ניידים שכזו?

 

  • מעבדת מחשבים ניידים איכותית מספקת את כל מגוון השירותים הנדרשים לכל דגמי המחשבים הניידים הקיימים בשוק.
  • מעבדת מחשבים ניידים איכותית תעשה הכל על מנת לפתור את הבעיה בצורה האופטימאלית תוך מחשבה לחסוך ללקוח את הצורך בהחלפת החלק תוך חיסכון כספי משמעותי.
  • מעבדת מחשבים ניידים איכותית ומקצועית תעסיק אך ורק אנשי צוות מיומנים, טכנאים בעלי ניסיון וצוות נותני שירות בעלי הכשרה מתאימה, לשרותכם.
  • מעבדת מחשבים ניידים איכותית תבצע עבורכם בדיקת אבחון ואיתור של התקלה טרם התיקון ללא עלות נוספת.

 

גם אתם רוצים לזכות באוצר? בבקשה, צרו קשר עם נאור מעבדות, מעבדה מחשבים ניידים וקבלו שירות הגון, יחס אישי ומבחר טיפולים למחשב הנייד שלכם ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.   חייגו עכשיו: 03-5225349

 

מעבדה, מחשבים ניידים, חלקי חילוף, מסכים ועוד

מחשבים ניידים הם מכשירים עדינים יחסית, שלא כמו המחשב הנייח המוצב על שולחן במצב סטטי רוב היום, המחשב הנייד נודד לו מהעבודה אל הבית, מנסיעה לחו"ל לאוניברסיטה ועוד.

 

הסיכויים שאחד מחלקיו יזדקק לתיקון או חילוף גדול יחסית והסיכויים שהאחריות על המחשב תמה גדולים לא פחות. לכן פנו אל מעבדה מקצועית. מעבדה מחשבים ניידים וכל חלקי החילוף הדרושים להם כולל אנשי מקצוע מנוסים לבצע את ההתקנות, התיקונים והטיפולים הנדרשים. עבודה מקצועית תשתלם לכם כמובן גם בטווח הארוך כלכלית.

 

 

נאור מעבדות, מעבדת מחשבים ניידים – לשרותכם תמיד!

במעבדות נאור, מעבדת מחשבים ניידים, תוכלו לזכות במענה מיידי לכל תקלה. אנו מכירים היטב את הקושי להתנהל ללא מחשב, בעיקר עבור סטודנטים או אנשי עסקים ומודעים לכך שהשבתת המחשב לתקופה ארוכה אינה באה בחשבון ואתם זקוקים לפתרון מהיר במיוחד.

 

לכן, אנו בנאור מעבדות מעמידים לרשותכם את צוות האיתור, אבחון וטיפול

בתקלות מכל סוג, שיעשה עבורכם את העבודה בצורה המקצועית והמהירה ביותר.

 

מעוניינים לקבל ייעוץ או לתקן תקלה מיידית? התקשרו מייד למספר  03-5227435 או למספר 03-5225349 ונשמח לעזור. בדיקת האיתור והאבחון – חינם!

נאור מעבדות, מעבדת מחשבים ניידים, ממוקמת לנוחיותכם בלב תל אביב, ברחוב אבן גבירול 101. המעבדה פתוחה בכל יום מהשעה 09:00 ועד 18:00 בערב ברצף.

 

 

לייבסיטי - בניית אתרים