טל' 03-5227435
תל אביב רח' אבן גבירול 101
מעבדת חומרה ותוכנה למחשבים ניידים

מעבדה לתיקון מחשבים ניידים

מחשב נייד הוא מכשיר נפוץ מאד המצוי כמעט בכל בית בישראל. השימושים הנעשים במחשב הנייד הם רחבים מאד ואם בעבר התייחסו אליו כאל מחשב אופטימאלי המיועד להוצאה מהבית לצורכי לימודים או עבודה הרי שכיום ההתייחסות אליו היא אחרת. מחשב נייד שלא כמו מחשב נייח מאפשר גמישות, תנועה ברחבי הבית, עיצוב מיוחד וכמובן אפשרות נוחה יותר לאחסון.

 

היתרונות הללו הפכו את המחשב הנייד לפופולארי מאד על אף שהוא נחשב יקר יותר מן המחשב הנייח. הנוחות הפכה אותנו למפונקים ורבים מאיתנו מצטיידים בשני מחשבים ניידים, אחד גדול, 15', 17' אינצ' לשימוש ביתי, צפייה בסרטים, כתיבה, גלישה וכו' ומחשב נייד נוסף לשימוש בנסיעות עסקים, בילויים, חופשות, לימודים ועוד, בגודל 12' או 10' אינצ' בלבד.

 

מעבדת תיקון מחשבים ניידים

מעבדת תיקון מחשבים ניידים – לאתר, לאבחן לטפל

האחריות שמקבלים בעת הרכישה מכסה תקופה קצרה יחסית בחייו של המחשב הנייד. התיקונים להם תזדקקו בתום תקופת האחריות יהיו לא פעם מורכבים ויידרשו עין מנוסה ויד מקצועית. מומלץ מאד לחפש מעבדה לתיקון מחשבים ניידים המעניקה שירותי אבחון ואיתור של בעיות המסוגלת לתת שירותים ומגוון רחב של פתרונות.

 

מעבדה לתיקון מחשב נייד שאינה מקצועית דיו עשויה לא רק שלא לתקן את הבעיה המרכזית של המחשב הנייד שלכם אלא לגרום לנזק בלתי הפיך. מחשב נייד הוא מכשיר עדין

במיוחד, אל תפקירו אותו בידיים חובבניות, השאירו את העבודה למומחים בלבד.

 

בשורה התחתונה נמכרים בכל יום אלפי מחשבים ניידים בעולם, מעבדה לתיקון מחשבים ניידים היא מצרך מבוקש מאד. בעיקר אם היא מעבדה לתיקון מחשב נייד אמינה, מקצועית ואיכותית.

 

מעבדה לתיקון מחשב נייד

נאור מעבדות, מעבדה לתיקון מחשב נייד – לשרותכם תמיד!

בנאור מעבדות, מעבדות לתיקון מחשבים ניידים, תוכלו לזכות במענה מיידי לכל תקלה. אנו מכירים היטב את הקושי להתנהל ללא מחשב, בעיקר עבור סטודנטים או אנשי עסקים ומודעים לכך שהשבתת המחשב לתקופה ארוכה אינה באה בחשבון ואתם זקוקים לפתרון מהיר במיוחד. לכן, אנו בנאור מעבדות מעמידים לרשותכם את צוות האיתור, אבחון וטיפול בתקלות מכל סוג, שיעשה עבורכם את העבודה בצורה המקצועית והמהירה ביותר.

 

נאור מעבדות, מעבדה תיקון מחשבים ניידים ממוקמת לנוחיותכם בלב תל אביב, ברחוב אבן גבירול 101. המעבדה פתוחה בכל יום מהשעה 09:00 ועד 18:00 בערב ברצף.

 

מעוניינים לקבל ייעוץ או לתקן תקלה מיידית? התקשרו מייד למספר  03-5227435 או למספר 03-5225349 ונשמח לעזור. בדיקת האיתור והאבחון – חינם!

לייבסיטי - בניית אתרים