טל' 03-5227435
תל אביב רח' אבן גבירול 101
מעבדת חומרה ותוכנה למחשבים ניידים

מסך מחשב נייד

מסך המחשב נייד הוא אחד החלקים המרכזיים והחשובים ביותר במחשב. מסך הסובל מקצרים, היטשטשויות, כתמים שחורים, פגיעה בפיקסלים, החשכה לא ברורה או שביתה מוחלטת גורם לכם לעוגמת נפש לא קטנה ולא פעם גם להפסד שעות יקרות של עבודה או לימודים.

 

עם זאת המציאות מראה כי לא מעט מחשבים ניידים מגיעים לשלב בו תקלה מסויימת במכלול המחשב או תקלה ישירה במסך גורמים לצורך בביצוע החלפת מסך מחשב נייד.

העלות של מסך מחשב נייד נאמדת בהתאם לדגם המסך, לחברת הבית של המחשב,  לגודל ואיכות המסך שאתם מבצעים להתקין ולתעריפי ההתקנה של המעבדה בה אתם בוחרים לטפל.

 

זקוקים לתיקון או החלפת מסך מחשב נייד? צרו קשר עם נאור מעבדות - מחשבים ניידים וקבלו הצעת מחיר מיידית כוללת עבור מסך חשב נייד וכן מבחר טיפולים למחשב הנייד שלכם על פי הצורך, ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.  חייגו עכשיו: 03-5225349

 

מסך מחשב נייד – מידע חשוב

בעת הרכישה אנו מתאימים את המחשב הנייד לצרכים האישיים שלנו. אחד הפרמטרים החשובים בבחירת הדגם הוא המסך. מסך מחשב נייד גדול, 15' – 18' אינ'צ, ובעל רזולוציה גבוהה מאד יתאים לעוסקים בעיצוב, אדריכלות או גרפיקה למשל. יאפשר להם עבודה בתוכנות עיצוב הדורשות רמת פיקסלים ואיכות LED גבוהה במיוחד.

 

לעומתם אנשים מן השורה המבקשים להשתמש במחשב לכתיבת מסמכים וגלישה באינטרנט יכולים להסתפק בקלות במסך קטן, 12' – 14' אינ'צ, וליהנות מביצועים מספקים בהחלט.

 

במקרה של החלפת מסך מחשב תוכלו להתייעץ עם טכנאי המעבדה לגבי שדרוג המסך למסך איכותי יותר, בעל רזולוציה גבוהה שישדרג את ההנאה שלכם מהשימוש במחשב הנייד.

 

החלפת מסך מחשב נייד

 

נאור מעבדות, מעבדה מקצועית למחשבים ניידים – לשרותכם תמיד!

בנאור מעבדות תוכלו לזכות במענה מיידי לכל תקלה, גם בנוגע להתאמה והחלפה של מסך מחשב נייד. אנו מכירים היטב את הקושי להתנהל ללא מחשב, בעיקר עבור סטודנטים או אנשי עסקים ומודעים לכך שהשבתת המחשב לתקופה ארוכה אינה באה בחשבון ואתם זקוקים לפתרון מהיר במיוחד.

 

לכן, אנו בנאור מעבדות מעמידים לרשותכם את צוות האיתור, אבחון וטיפול

בתקלות מכל סוג, שיעשה עבורכם את העבודה בצורה המקצועית והמהירה ביותר.

 

מעוניינים לבצע תיקון או החלפה של מסך מחשב נייד? התקשרו מייד למספר

  03-5227435 או למספר 03-5225349 ונשמח לעזור.

בדיקת האיתור והאבחון – חינם!

נאור מעבדות, מעבדת מחשבים ניידים, ממוקמת לנוחיותכם בלב תל אביב, ברחוב אבן גבירול 101. המעבדה פתוחה בכל יום מהשעה 09:00 ועד 18:00 בערב ברצף.

 

לייבסיטי - בניית אתרים