טל' 03-5227435
תל אביב רח' אבן גבירול 101
מעבדת חומרה ותוכנה למחשבים ניידים

טכנאי מחשבים ניידים

לא כל בוגר קורס מחשבים יכול לכנות את עצמו טכנאי מחשבים ניידים מקצועי. החדירה של חובבנים לתחום מביאה לכך שלא מעט מחשבים ניזוקים מדי שנה על ידי טכנאים שאינם מורשים. טכנאי מחשבים ניידים שאינו מיומן לעסוק בתיקונים מורכבים ובחלקי המחשב הנייד העדינים עלול בהחלט לגרום לנזק בלתי הפיך – אל תהיו הקורבן הבא, גשו עם המחשב הנייד שלכם לקבלת שירות במעבדה מקצועית בלבד.

 

מפחדים להזיק למחשב על ידי תיקון חובבני? צרו קשר עם נאור מעבדות - מעבדה מחשבים ניידים וקבלו שירות הגון, יחס אישי ומבחר טיפולים למחשב הנייד שלכם המתבצעים על ידי טכנאי מחשבים ניידים מקצועיים ומורשים ברמה הגבוהה ביותר.  

חייגו עכשיו: 03-5225349

 

טכנאי מחשבים ניידים לשרותכם

האינטרנט מוצף בטכנאי מחשבים ניידים ובנותני שירות המוכנים להגיע עד הבית שלכם ולבצע טיפול. לעיתים יצליח הטכנאי לבצע את התיקון, אך ברוב המקרים ייקלע הטכנאי לקשיים ולא פעם לתקלה גדולה וחמורה יותר.

 

תנאי המעבדה מספקים את סביבת התיקונים והטיפולים הטובה ביותר עבור המחשב הנייד שלכם. במעבדה מקצועית צוות טכנאי מחשבים ניידים שיכולים לבצע התייעצות משותפת וסיעור מוחות במקום. כמו כן ברשות הטכנאי כל הציוד המתקדם ביותר, כלי העבודה והמכשירים העדינים והמשוכללים לצורך תיקונים מורכבים ועוד.

 

בנוסף טכנאי מחשבים ניידים במעבדה מקצועית מכיר היטב את כל סוגי המחשבים הקיימים בשוק. מזהה את הדגמים, מכיר את החלקים הגדולים והקטנים המרכיבים את המחשב, מזהה היטב את חולשות הדגם ואת תכונותיו הטכניות השונות ובאמצעות הידע הזה והניסיון הקודם מצליח לבצע איתור של התקלה ולטפל בה באופן מקצועי ואיכותי.

 

נאור מעבדות, מעבדת מחשבים ניידים – לשרותכם תמיד!

בנאור מעבדות, המעבדה לתיקון וטיפול במחשבים ניידים, תוכלו לזכות במענה מיידי לכל תקלה. אנו מכירים היטב את הקושי להתנהל ללא מחשב, בעיקר עבור סטודנטים או אנשי עסקים ומודעים לכך שהשבתת המחשב לתקופה ארוכה אינה באה בחשבון ואתם זקוקים לפתרון מהיר במיוחד.

 

לכן, אנו בנאור מעבדות מעמידים לרשותכם את צוות טכנאי מחשבים ניידים שלנו שיבצעו עבורכם את תהליך התיקון כולו החלל משלב האיתור והאבחון ובהמשך הטיפול

בתקלות מכל סוג, בצורה המקצועית והמהירה ביותר.

 

מעוניינים לקבל ייעוץ או לתקן תקלה מיידית? התקשרו מייד למספר  03-5227435 או למספר 03-5225349 ונשמח לעזור. בדיקת האיתור והאבחון – חינם!

 

נאור מעבדות, מעבדת מחשבים ניידים, ממוקמת לנוחיותכם בלב תל אביב, ברחוב אבן גבירול 101. המעבדה פתוחה בכל יום מהשעה 09:00 ועד 18:00 בערב ברצף.

 

 

לייבסיטי - בניית אתרים